Ik help je graag om mooie plannen zichtbaar te maken

Wat is jouw verhaal?


Voor mijn bedrijf SchotseHooglanders.nl zette ik tussen 2011 en 2022 website, nieuwsbrieven, gedrukte media en social media in om klanten te bereiken. Met groot succes.

We groeiden uit naar een bedrijf met meer dan een miljoen omzet per jaar.

Authentiek blijven, origineel zijn, persoonlijk en met regelmaat publiceren waren daarbij de succes factoren.

Na 10 jaar verkoop van natuurvlees was het tijd voor wat anders. Nu zet ik mijn ervaring graag in om jouw bedrijf te laten groeien.

Ik kruip daarvoor in jouw huid. De boodschap naar buiten blijft namelijk jouw boodschap, en niet die van mij. Daarvoor moet ik jou en jouw bedrijf leren kennen en helemaal achter je product of dienst staan.

Daarom zoek ik leuke ondernemers!

Leuke ondernemers gezocht!

Portfolio

The 4 Elements on Tour

Janny wilde haar plannen om mensen mee op reis te nemen door Egypte concreet maken met een website.
Deze site moest uiteraard de sfeer ademen van Egypte. Het werd een WordPress website met een pagina voor alle reizen, een agenda, over ons pagina en een aansprekende homepage.
Krijg jij al zin in zo’n mooie reis?!

Website: The4elementsontour.com

Cremers’ Pleats

Zo leuk dat dorpsgenoten Henk en Roëlle mij benaderden toen ze graag een website wilden voor hun bed and breakfast Cremers’ Pleats. Uiteraard is deze site niet compleet zonder mooie sfeerfoto’s. Die waren er genoeg, van de prachtige tuin en mooie pipowagen.
De website bevat een handig real time reserveringssysteem met de agenda daarvan is gekoppeld aan hun account op bedandbreakfast.nl.

Website: Cremerspleats.nl

Ecstatic North

Inge betrok me bij het opzetten van een festival in Bellingwolde. Op mijn advies werd er een nieuwe naam gegeven aan de organisatie van Ecstatic Dance Groningen. Onder de naam Ecstatic North worden nu niet alleen de dansavonden in Groningen georganiseerd, maar ook festivals en retraits op andere mooie locaties.
Ik maakte een wordpress website, zette een facebookpagina op en een pagina voor de verkoop van tickets via Hipsy.
Natuurlijk ben ik begonnen met het ontwikkelen van een herkenbare huisstijl.
Credits voor het maken van logo en visuals zijn voor Mia Arneric.
Website: Ecstaticnorth.com
Facebook

Ofjeworstlust.eu

Toen André Hofman van Slagerij Hofman en de webshop Ofjeworstlust.eu bij mij kwam werd er nog niet gewerkt met nieuwsbrieven en Social media. Zonde want Ofjeworstlust leent zich bij uitstek voor klantinteractie. Ik zette een Facebook en Instagram account op en creëer content.
De nieuwsbrief schrijf ik elke maand en zorgt voor een mooie piek in de bestellingen.
Daarnaast heb ik automatische mailing ingesteld gemaakt zodat nieuwe nieuwsbrieflezers een mail ontvangen, en ook klanten die hun bestelling niet afronden. Dit verhoogt de conversie.
De bestaande websites heb ik aangevuld met meer tekst en goede SEO zoekwoorden.
Regelmatig denk ik mee met acties en nieuwe producten. Waaronder de beter leven 2 sterren metworst van duurzamer varkensvlees.
Op mijn advies is Hofman overgestapt naar een meer voordelige verzender. Ik heb deze aanpassing vervolgens georganiseerd.
Website: Ofjeworstlust.eu
Facebook
Instagram

SchotseHooglanders.nl

Dit mooie bedrijf startte ik met mijn toenmalige partner in in 2011. We begonnen met verkoop van natuurvlees in de regio, maar maakten al gauw de overstap naar een webshop met landelijke verzending.
Mijn taak was de aansturing, automatisering, marketing en communicatie.
Tussen 2011 en 2022 zette ik website, nieuwsbrieven, gedrukte media en sociale media in om klanten te bereiken. Met groot succes. We groeiden in 10 jaar tijd uit naar een toekomst bestendig bedrijf met meer dan een miljoen omzet per jaar.
Authentiek blijven, altijd een stapje verder gaan en persoonlijke aanpak waren de succesfactoren.

Vragen over opzetten van een webshop? Ik kan je verder helpen. Als je gaat werken met een webshop dan heeft dit ook gevolgen voor je communicatie, voorraadbeheer en werkwijze.

Website: SchotseHooglanders.nl
Facebook
Instagram